A céges székhely áthelyezését nem lehet a pillanat hevében megszervezni. Jól átgondolt tervre és bevált stratégiára van szükség ahhoz, hogy az irodaköltöztetés gyors és zökkenőmentes legyen és az iroda már a költözést követő napon hatékonyan tudjon működni az új helyen.
Az irodaköltöztetés megtervezésekor és megszervezésekor mindent megteszünk annak érdekében, hogy a folyamat minden szakasza gyors és zökkenőmentes legyen, miközben nem zavarja meg a vállalkozás mindennapi működését a feltétlenül szükségesnél jobban.
Az irodabútorok szétszerelésének, szállításának és összeszerelésének szokásos szolgáltatásán kívül, a különböző méretű, drága és kényes irodai berendezések, számítógépek és nyomtatók, iratmegsemmisítők, fénymásolók, multimédiás kivetítők stb. megfelelő védelmével és szállításával kapcsolatos szolgáltatásokat is kínálunk.
Ha a mi segítségünkkel történik az irodaköltöztetés, biztos lehet benne, hogy az egyes munkahelyek felszerelését, valamint a dokumentációt és az egyéb irodai tartozékokat kellő gondossággal és odafigyeléssel szállítjuk el.